A morbid témákhoz való vonzódásáról ismert kanadai fotós, Jerome Abramovitch szerepelt már a Guinness rekordok könyvében, lelkes résztvevője a "Modern Primitives" címszó alá tartozó művészeti és egyéb irányzatokról szóló eszmecseréknek, extrém elismert munkáival "turnézik" szerte a világban, most megint hallat magáról. Legújabb sorozatában a modelleket és kirakati babák a főszereplők.
Mint általában, most is fekete-fehérben dolgozik, és fő megfigyelési területe továbbra is az ember viszonya a saját modernizációjával és az ebből fakadó összecsengések/ütközések a belső "ösztön-énnel".
Maga a Modern Primitives mozgalom is ezt a viszonyt boncolgatja. Adott a testünk, mint a természet által alkotott húsból vérből álló "gépezet" valamint a szellemi fejlődésünk által létrehozott technikai vívmányok eredményeképpen megvalósítható modifikációk. Ez egybekovácsolja a változásra való vágyódást a közösséget alkotó "valahová tartozni akarás" érzésével.
Sorozatainak tárgyai az akaratlanul is törzsi viszonyt fenntartó csoportosulások tagjai, legyenek azok akár 2 kerekűn száguldó bringások, testmodifikációkkal élő emberek, vagy akár szexuális fétisüket felvállaló egyének.
Képei tanulsága szerint jómaga is kipróbált ezt-azt, ő volt úttörője például a homlokbőr alá fecskendezett sóoldat-őrületnek. Blogbejegyzése szerint: " The forehead inflation is my proudest contribution to the wacky world of body and performance art. I am the only person in the world to do this!!" Pont emiatt lett címlapmodellje a hasonló témákat boncolgató MODCON fotóalbumnak.
Fotó: WikiPedia
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.