sheabouteverything

† főleg, ami fekete †

Tudtad? A magyarok 40%-ának nincs fésűje

Érdekes dolgok kerültek napvilágra a Rowenta által megrendelt Nagy Magyar Hajkutatás eredményeiből. A kutatás apropóját új, prémium apartmanokat érintő programjuk adta - hogy miről is van szó, a hajtás után kiderül!pexels-photo-1670467.jpeg

Október első, kifejezetten napsütéses napján hozta napvilágra a magyar lakosság körében végzett kutatásbó leszűrt tanulságokat a népszerű hajformázó márka. Kiderült, hogy annak ellenére, hogy mintegy 80%-a az embereknek kifejezetten fontos a megjelenés, csupán 60%-unknak van otthon fésűje. hajlak-report.png

Talán soha nem volt akkora jelentősége az önbizalomnak, az önmegvalósításnak és magabiztosságnak, mint manapság. Virágzó üzletág az önismeret, legyen szó minden olyan lehetőségről, amely kapcsán az emberek ki tudják magukból hozni a maximumot akár a szakmai-, akár a magánéletükben. A reklámok és híradások hatására azonban egyre többekben alakul ki hamis testkép. Nemcsak a lélek, hanem a külső is meghatározza azt, ki, mennyire él békében a világgal. A magyar lakosság 80 százaléka odafigyel a megjelenésére, de csak minden negyedik embernek fontos ez minden helyzetben, tíz emberből négy pedig egyáltalán nem elégedett a külsejével. A hölgyeknél ez az arány még magasabb: majdnem fele negatívan ítéli meg a külsejét – áll az NRC „Nagy Magyar Hajteszt” című kutatásában, amelyet a Rowenta megbízásából készített. Abban azonban a megkérdezettek egyetértettek, hogy a haj határozza meg leginkább a külső megjelenésünket. A kutatásban résztvevő 18-50 év közötti nők 50 százaléka, a férfiak 38 százaléka gondolja így, ezen kívül a nőknél még a bőr állapota (31%), illetve a smink (10%) fért be a három legfontosabb közé, amely befolyásolja a külsőt. A férfiak az arcszőrzetet (28%) és a bőr állapotát (20%) említették meg. A ruházat, a testsúly, az összkép mindkét nemnél hátrébb végzett. A válaszadók 80 százaléka bevallotta, az önbizalma is nagyobb, ha rendben van a frizurája. Nem mindegy azonban, különösen a nőknél, milyen hosszú és típusú a haj: minél hosszabb és kevésbé egyenes, annál inkább csökken az elégedettség. Mindezek ismeretében különösen meglepő, hogy hiába fontos a hajunk, naponta átlagosan hét percet foglalkozunk vele (férfiak átlag 3, nők átlag 12 percet bajlódnak vele), a nők 33 százalékának, a férfiak 56 százalékának viszont nincsen sem fésűje, sem hajkeféje.

MINDENNÉL NÉPSZERŰBBEK AZ OTTHONI HAJFORMÁZÓ ESZKÖZÖK

A kutatásból az is kiderült, hogy bár viszonylag ritkán járunk fodrászhoz, és a festésen kívül szeretjük a szárítást, vasalást is inkább magunk végezni, hajformázó eszközeinket azonban a lehető legritkábban visszük magunkkal egy-egy rövidebb utazásra. Sári Kata hairstylist szerint „Az idén mindenféle hullám divat, de csakis a természetes hatású, hajformázó eszközökkel elért loknik a trendi. Arra azonban mindig ügyelni kell, milyen minőségű hajformázó eszközt választunk, hogy használat közben is megmaradjon a haj rugalmassága, fénye és egészséges hatást keltsen, ugyanakkor fontos, hogy tartós eredményt érjünk el. Ezt a hajformázó minősége és könnyen kezelhetősége mellett az ideális hőfok beállításával érhetjük el. A maximálisan beállítható legalacsonyabb hőmérsékleten érhetjük el a kívánt eredményt”. 

Nézd meg Erdei Panni videóját, aki simából göndör tincseket varázsol magának - a Rowenta hőfokszabályzós hajvasalójával

ÚJSZERŰ KEZDEMÉNYEZÉS A ROWENTÁTÓL: HAJ-LAK PROGRAM

Hogy hajformázó eszközökben senki se szenvedjen hiányt egy hosszabb-rövidebb budapesti tartózkodás során, a minőségi hajformázó termékeiről (is) híres Rowenta közel 200 prémium rbnb apartmant szerelt fel hajszárító- és hajformázóeszközeivel. 

A LEGIZGALMASABB ÚJDONSÁGOK A ROWENTA KÍNÁLATÁBAN

Mutatok néhány izgalmas terméket, melyeket a bemutató alkalmával amellett, hogy megtudtam, mi ván terem a hairstyling, én is megismerhettem és kipróbálhattam - bár én 10 percnél többet 24 óra alatt képtelen vagyok a hajammal foglalkozni, ezekkel a termékekkel nem is nagyon van szükség több időre. Vannak köztük ufók és vannak felismerhető dolgok is, kezdem egy olyannal, melyet bármikor tudnék hasznosítani.

Itt találsz még több információt a termékekről online: https://www.rowenta.hu/hajlak

A bejegyzés trackback címe:

https://sheabouteverything.blog.hu/api/trackback/id/tr8715185630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


Címkék

#KEDVEZMÉNYES VÁSÁRLÁS KUPONKÓDDAL (4) #skulladay (13) 4711 (1) abramovitch (1) AcquadiParma (1) aden (1) adora (1) Aëla Labbét (1) ajándékcsomag (2) akoma (1) albertooliveira (1) alexander mcqueen (2) aliceauaa (1) alison scarpulla (1) alkmie (1) állatvédelem (4) altnőder emese (1) anandam (1) andaluzina (2) andykehoe (1) angel muse (1) angerer (1) annabel de vetten (1) annie leibovitz (2) anny (2) answear (9) anton corbijn (1) apavita (1) apivita (6) arcápolás (10) architect (1) ariel (2) armani (1) army (3) aromax (14) arpad slancik (1) arthur tress (1) Astor (1) astor (8) ásványbörze (2) avon (87) avoncollections (1) az év természetfotósa (2) babakészítés (4) balea (3) banksy (1) bariesun (1) barnys (2) bart hess (1) battila (1) bbkrem.hu (1) beautyofjoseon (1) benergo (1) ben hopper (1) Berlin (1) betty baker (1) between (1) biano (1) bibian blue (2) biobaza (3) bioderma (15) biooil (1) biopont (7) birimagdi (1) bíró roland (1) blackmilk (1) black nail cabaret (7) bnc (1) body shop (1) bombcosmetics (4) bonprix (1) bőrápolás (203) bottegaverde (2) bourjois (6) bükfürdő (1) by blondie (5) by emke (6) by esc (2) by haren kayez (1) by nina (19) by oriza (918) carine peynaud (1) carven (1) catrice (5) ccc (2) cerave (1) cetaphil (1) ceva (1) chanel (3) chefgomba (16) chen man (1) christophe kutner (1) cipoplaza (1) clarins (9) claudia schiffer (1) CND (3) cnd (2) codie young (1) concept art (2) coolvision (1) corvina (1) cos (1) cosibella (9) cosplay (9) cosrx (1) créemorganics (1) csepel (1) csomagolás (1) curaprox (1) danubiushotels (1) dan hillier (1) darkravenasylum (2) deichmann (1) dekor (2) del toro (1) demobaza (1) dermacol (1) dermalogica (1) dermedic (4) dewayne flowers (1) diamondfogfehérítés (1) dior (3) disturbia (7) divat (183) diy (27) dm (4) dofka zsuzsanna (1) dolce&gabbana (2) dollskill (1) doridea (3) douglas (10) drk (2) drkxcsepel (1) dropofnature (1) dr organic (8) dulux (2) egészség (7) ekcéma (1) ékszer (14) életmód (4) ellen rogers (1) emilythestrange (1) emporium (1) engelsrufer (1) English content (5) erborian (1) erevos aether (1) erica berkowitz (2) eric lacombe (1) essence (6) esteelauder (1) estelle thild (1) eszem (1) eszemiszom (66) evelinecosmetics (1) fa (1) fabio magalhaes (1) facosmetics (1) fandrpartner (1) fantich young (1) fashion (147) fashionwatch (4) fekete (50) feketezaj (2) felco (1) fenntarthatóság (1) fétis (2) FF (7) film (5) florasense (1) fogápolás (4) foreo (22) fosoo (1) fotográfia (96) frudia (1) Fuco Ueda (1) fumax (2) fürdőbomba (1) galliano (1) game of the thrones (2) garbage art (1) gardenexpo (1) gareth pugh (1) garnier (1) gaultier (1) gelareh (2) gervida (1) ginorossi (1) givenchy (1) Gregory Raymond Halili (1) guerlain (4) guy denning (1) gyerekrajz (1) gymbeam (2) gypsywarrior (1) h2x (1) haj (3) hajápolás (15) hakuchi (1) halloween (18) Hanne van der Woude (1) hashtag london (5) headandshoulders (2) hector rene (1) heidi klum (1) helia-d (2) hellosmoothie (1) hello kitty (1) heti etsy (8) himalaya (1) hímzés (5) Hirotoshi Ito (1) hm (13) hmbeauty (1) holikaholika (1) hush hush (5) iillat (1) ike (1) ikea (1) ilcsi (1) illóolaj (11) ilse moore (1) imageskincare (14) institutoespanol (1) interjú (15) isad (1) isadora (26) Ishibashi Yui (1) jacsó balázs (1) japán szekció (28) jar (1) jason freeny (1) játék (16) jimjams (1) jimmy nelson (1) joe black (1) john kenn mortensen (1) joshua hoffine (1) Juha Arvid Helminen (1) julien martinez (1) kalis (1) kalligráfia (2) kamedis (2) karácsony (5) karbonoir (1) karcos (1) Katarzyna Konieczka (1) kate moss (1) katonadolog (8) KatVonD (4) katy perry (1) kazuhiro hori (1) kenzo (1) képzőművészet (102) kert (23) kevecosmetics (1) kézápolás (3) khamitova (1) kiállítás (31) kidexpo (1) killstar (5) klecksography (2) klekszográfia (1) kneipp (1) kollagén (1) koncept (1) kónyamelinda (1) könyvajánló (29) koreaiszépségápolás (3) körömfestés (12) koromgyerek (1) kreinbacher (1) kristenhair (2) kristmort (1) kris kuksi (1) lábápolás (1) lady gaga (5) LAGirl (1) lakasparfum (1) lakberendezés (17) lancaster (3) langhaarmadchen (1) last rites gallery (3) la beau macabre (1) lebanon hanover (1) lego (2) lenor (3) lepetitmarseillais (1) le beau macabre (4) liam sparkes (1) lierac (1) lillafufavi (1) lionel messi (1) lip service (1) loreal (2) lostandfound (5) louise thomas (1) lovecraft (1) lucja lange (2) luke chueh (1) lush (62) MAC (34) macabre gadgets (1) madárhatározó (1) madeline pool (1) magyarmadártaniegyesület (1) magyar méz manufaktúra (2) mahlimae (1) make (1) make up (79) malgorzata dudek (1) mango (1) manicpanic (2) manna (5) Marcin Tyszka (2) marionnaud (8) márkusdóra (1) mars (1) maszk (1) maurizio di iorio (1) mavex (1) maxfactor (7) maybelline (1) mccormack (1) medicine (2) messelia (1) méz (3) michaelkors (1) michael hutter (1) mikrobiom (1) mimö (1) miss sporty (2) mixa (1) mondocon (7) monstror (1) moschino (1) mr finch (1) mugler (1) myrna moonstruck (1) nagash (3) nailympia (1) napozás (14) narcisorodriguez (1) natúrkozmetikum (7) naturol (1) neogence (1) nespresso (15) nestlé (1) neutrogena (2) new yorker (3) nick cave (2) nina röder (1) nine inch nails (1) nivea (1) noahscalin (2) notino (7) novák tünde (5) nubu (1) nuit (3) nuxe (4) nyereményjáték (4) Oleg Oprisco (1) olvass! (31) opi (1) organicforce (1) oriflame (1) ORMEDIC (1) palmers (1) palmolive (1) pandanutrition (1) parfüm (34) parkkiadó (1) paul booth (1) paweltotoroadamiec (1) pedigree (4) Pentti Sammallahti (1) petmedbydrkelen (1) philip riches (1) phyto (1) pibu (1) pigmentfoltok (1) pipere gönc (661) police (2) polifarbe (2) primacbd (1) procter&gamble (11) program (1) prom (2) promóció (315) pszichológia (4) queenofdarkness (2) recept (23) redchocholate (1) revalid (1) revitalash (1) revolution (1) revox (3) revox plex (1) revuele (1) rimmel (7) rimmel neffati (1) rodarte (1) rod luff (1) rossetti (3) rossmann (3) rowenta (1) royalclinics (10) s.oliver (1) sajtóközlemény (1) sally hansen (8) sándor nagy tünde (1) sandro miller (1) sanne de wilde (1) sante (1) santiago caruso (1) sarah wright (1) schüssler (1) secretkey (1) semmi különös (83) seth casteel (2) shea (1) shigeru joshida (1) shiseido (6) simon zsófi (1) sisley (1) sistersoftheblackmoon (1) skagen (1) skechers (1) skintra (3) skulladay (5) smink (14) sonya flu (1) sothys (2) sovrin (1) stacey baker (1) stargazer (1) star wars (6) steven klein (1) stop ttip (1) street art (4) street commando (1) szappanvarazs (1) szemkörnyékápolás (3) szépségápolás (14) szobrászat (1) szuharevszki (1) szürrealizmus (1) takácsmáté (1) tangleteezer (1) természet (2) természetfotó (2) terredhermes (1) teszt (27) tetoválás (15) thesolution (1) the filigree (1) thisisredy (1) thomasdevaux (1) thombrowne (2) tom ford (1) torvenius (1) trendhim (1) trndprojekt (1) uriage (8) utazás (2) vagheggi (2) valentino (1) Valeria Chorozidi (2) varga herbal (1) veet (1) vegán (1) verawang (1) veres máté (1) versace (1) vinylux (1) virágbéke (3) vizuál&kult (10) vizuál kult (281) walter schels (1) wang (1) waso (1) wave gothic treffen (1) webshop (10) weleda (4) witkin (1) womensecret (1) worldpressphoto (3) yamato (2) yamuna (12) yaya (1) yogitea (1) yonipanties (1) yvesrocher (7) zadig (1) zadig&voltaire (1) zara (1) zawadzki (1) zene (20) zenzero (2) ziaja (5) ZO® SKIN HEALTH (1)

Külső feed

Houston we have a problem

süti beállítások módosítása