Igen! Töltsd újra te is, ami jó - itthon is megjelentek a Head & Shoulders, a Pantene, a Herbal Essences és az Aussie fenntartható csomagolású kiszerelései!
Hogyan csökkenti a felére a műanyagfelhasználást a Procter & Gamble a hajápolók gyártása során?
A Procter&Gamble hajápolási márkáinak új csomagolása áprilistól Magyarországon is elérhető a boltokban, lehetővé téve a fogyasztók számára, hogy fenntartható döntéseket hozzanak és javítsák életmódbeli szokásaikat. Az alumínium palackból és utántöltő tasakból álló rendszer a Pantene, a Head &
Shoulders, a Herbal Essences és az Aussie márkákon került bevezetésre Európában is, amelynek eredményeképpen háztartások milliói 60 százalékkal csökkenthetik műanyagfogyasztásukat. A cég ezzel a lépéssel jelentősen felgyorsította tervezett céljának elérését, azaz, hogy 2030-ra felére csökkenti a samponok és balzsamok csomagolásához használt szűz műanyag felhasználását. Jelenlegi terveik szerint ezt a célt már idén, 2021 végére elérik, amely így a csomagolás újrafelhasználásának lehetőségével együtt több mint 300 000 tonnával csökkenti a szűz műanyag felhasználását.
TÖLTSD ÚJRA, AMI JÓ!
“Tudjuk, hogy ez csak a kezdet, mégis úgy gondoljuk, hogy a "Töltsd újra, ami jó!” elnevezésű újratöltő rendszerünk valódi változást hozhat bolygónk számára. Az újratölthető termékek lehetőségével támogatni és ösztönözni szeretnénk a fogyasztókat, hogy ökológiailag tudatosabb háztartásokká válljanak. Tisztában vagyunk vele, hogy termékeink számos felhasználója próbál egyre kevesebb hulladékot termelni, ezért örülünk, hogy már Magyarországon is segíthetünk nekik ebben” – mondta Justyna Ignasiak – Kretowicz, a P&G Beauty Közép-európai kommunikációs igazgatója.
A palack 100 százalékban tartós alumíniumból készült, amely több mint 5 évig újratölthető és teljes mértékben újrafeldolgozható. Az egyanyagból álló PE laminátumból készült utántöltő tasakok 60 százalékkal kevesebb műanyagot tartalmaznak, valamint ez az anyag is teljesen újrahasznosítható.
3 Ez változás az első lépés a felelősségteljes szépségápolás irányába, amely segít a fogyasztóknak minden nap fenntarthatóbb döntéseket hozni. A gyönyörű palackok stílusos kiegészítői a fürdőszobának is. A 4 különböző csomagolás design tükrözi az
egyes márkák sajátosságait és stílusát.
Ezeket a kedvenceidet töltheted ezentúl újra a trendi palackokba
A Head & Shoulders, a Pantene, a Herbal Essences és az Aussie termékek ezentúl újrafelhasználható alumínium palackokban és utántöltő tasakokban is kaphatók.
A Head & Shoulders fő feladata a fejbőr ápolása és korpásodás elleni védelem biztosítása. A márka azonban a fenntarthatóság mellett is elkötelezett. Néhány évvel ezelőtt egy speciális, részben 4 az európai tengerpartokról gyűjtött műanyaghulladékból készített palackot vezettek be. A Pantene a világ egyik vezető hajápolási márkája, amelynek egy korábbi kutatása rávilágított arra, hogy a haj kulcsfontosságú szerepet tölt be az az önbecsülésünkben és abban, hogy hogyan érezzük magunkat. A márka ezért számos önbecsülést ösztönző programot és társadalmi projektet támogat, valamint aktívan részt vesz a helyi közösségek megsegítésében is.
A Herbal Essences bizonyítja, hogy a természetes összetevők valódi erővel bírnak, és ésszerűen felhasználhatók a hajápolásban. A márka a brit Királyi Botanikus Kerttel (Royal Botanic Gardens, KEW) együttműködve a botanikai tudomány legértékesebb felfedezéseit adja hozzá termékeihez. Több mint 90 százalékban természetes összetevőket tartalmazó samponokat és balzsamokat kínál, amelyek valódi, kézzelfogható hatást gyakorolnak a hajra. A márka felelőssége a természetes összetevők fenntartható beszerzésében is rejlik. A Herbal Essences termékei PETA Cruelty Free elismeréssel rendelkeznek, mivel termékeit nem tesztelik állatokon.
Az Aussie a könnyed szép hajról szól. A rendkívül hatékony és illatos maszkok, balzsamok és samponok összeállítása mellett a márka elkötelezett a fenntarthatóság terén. Ezt bizonyítja a természetes alapanyagok felelős beszerzése az ausztrál gazdálkodóktól, a PETA Cruelaty Free tanúsítvány vagy a márka részvétele az ausztráliai bozóttüzek hatásainak megszüntetésében.
Az innovatív utántöltő rendszer bevezetése 200 millió európai háztartás számára teszi lehetővé a műanyagfelhasználás csökkentését, és ennek eredményeként 300 millióval kevesebb szűz műanyag flakon 5 kerül előállításra Európában, ami évente 10 000 tonna szűz műanyag megtakarítását eredményez.
További információ: https://us.pg.com/responsible-beauty/
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.