sheabouteverything

† főleg, ami fekete †

Így kerülnek kedvenc termékeink a polcokra

Azt, hogy kedvelt mosószerünket, samponunkat, vagy épp a leginkább bevált babapelenkát a nekünk legkedvezőbb formában, illatban, csomagolásban és kiszerelésben leemelhessük a boltok polcáról, számos kutatómunka, minőségbiztosítás, termékellenőrzés és tesztelés előzi meg.procter-gamble-promocio-sampon-szepsegapolas.jpg

A világ egyik legnagyobb fogyasztási cikkeket gyártó vállalata, a Procter & Gamble idén először engedett bepillantást a gyártási és kutatás-fejlesztési folyamatába, amely többezer tudóst, kutatót és szakértőt foglalkoztat világszerte. 

Egy friss, 150 fogyasztási cikket vizsgáló nemzetközi tanulmány[1] szerint a fogyasztók igényei drámaian és gyakran változtak az elmúlt pár év során, és a gyártók arra számítanak, hogy ez a tendencia folytatódik. 10-ből 8 vállalatvezető ezért a változó fogyasztókat tartja az egyik legnagyobb kihívásnak, és 93%-uk szerint ezekkel a változó fogyasztói igényekkel való lépéstartás a vállalat fő prioritása.

 

Mire vágyik a fogyasztó?

A Procter & Gamble-nél a termékfejlesztés már a kezdetektől a fogyasztók megértésével indul, a vállalat kutatás-fejlesztési szervezete óriási erőforrásokat fordít a vásárlói igények és vágyak megértésére, az elvárások meghallgatására. Ma ezt a folyamatot már nemcsak a kutatók és szakértők végzik, hanem az emberi szakértelmet ötvözik a legfejlettebb modellezésekkel és a mesterséges intelligencia felhasználásával, aminek köszönhetően már sokkal tisztább képet kapnak arról, mire vágynak a fogyasztók. Ha ezt a lépést kihagynák, tele lennének az üzletek olyan termékekkel, amit végül senki nem vásárolna meg.

A vállalatnál kiemelt szerepet kapnak a fenntartható és innovatív megoldások, emellett alapelvük, hogy a hatékonyság és eredményesség növelésére irányuló törekvéseik soha nem történhetnek meg a biztonság rovására.

 

Nem egyszerhasználatosban gondolkodnak

Vagyis az innovációk tervezésénél fontos szempont, hogy a termék a használat során folyamatosan és hosszan „élvezhető” legyen a fogyasztó számára, például parfümőreik és szaglásbiológus kutatóik fontos feladata annak előteremtése, hogy a termék ne csak az első pillanatban, hanem hosszútávon is igazi illatélményt nyújtson a felhasználóknak, akár egy öblítő vagy mosószer esetében.lenor.jpeg

 

Laboratóriumból a boltokba: a fogyasztóknak a fogyasztók közreműködésével

Termékkategóriánként többszáz tudós dolgozik a minőségbiztosításban, és független laboratóriumok évi sok százezer tesztet futtatnak le a termékeken. A minősítési folyamat részeként valódi fogyasztók is tesztelik a termékeket a piacra kerülés előtt, és egy új termék csakis akkor kerül a boltok polcaira, ha ezen a valós fogyasztói teszten is átment. A brüsszeli Innovációs Központ például évi több mint ötezer kézi mosogatószer formulát tesztel, és több mint harmincezer gépi mosást végez, a németországi kutatóközpontjuk pedig évente egymillió pelenkát vizsgál többszáz kisbabás család közreműködésével.

 

Forradalmasított felmosás

A vállalat idén mutatta be legújabb fejlesztését, a Swiffer PowerMopot, amelyet az elmúlt húsz év legnagyobb innovációjaként emlegetnek. A Swiffer amerikai fogyasztói felmérése szerint hétből hatan arról számoltak be, hogy ragaszkodnak azokhoz a takarítási szokásokhoz, amelyeket szüleik tanítottak nekik gyerekkorukban, így például padlótisztításhoz a legtöbben a hagyományos felmosórongyra és vödörre hagyatkoznak, azt gondolván, hogy ez az egyetlen módja a padló mélytisztításnak. A márka több éves kutatást és fogyasztói tanulmányokat végzett, hogy jobban megértse a takarítás fájdalmas pontjait. Az új Swiffer PowerMopot úgy tervezték, hogy a padló felmosását a lehető legegyszerűbbé, leggyorsabbá, legkönnyebbé és leghatékonyabbá tegye, időt és évente akár 260 liter vizet is megtakarítva az embereknek a rendszeres padlótisztítás során. Ez az innovatív felmosó egyelőre az Egyesül Államokban kapható, ám a márka számos terméke elérhető a hazai boltokban is megkönnyítve a mindennapi vagy heti takarítást.

 

Kevesebb műanyag a mosókonyhában, hidegebb víz a konyhában

A csehországi Rakona gyár a vállalat egyik legnagyobb mosó- és tisztítószereket gyártó üzeme, minden európai és számos más országba szállítja az ott gyártott termékeket, többek közt a Lenor öblítőket is. Az üzem kutatói több olyan új megoldást fejlesztettek ki itt a brüsszeli kutatóközponttal karöltve, amelyek a műanyagcsomagolás jelentős csökkenését célozzák. Amellett, hogy minden palack 100%-ban újrahasznosított PCR gyantából készül, jelenleg olyan prototípuson dolgoznak, amely felelős forrásokból származó farostok és vékony, újrahasznosított PET keverékéből áll.

A szintén itt gyártott új Jar Max Power mosogatószer gyorsan aktiválódó tisztító összetevőket tartalmaz, amelyek még hidegebb vízben is ragyogó tisztítást tesznek lehetővé. A mosogatóvíz hőmérsékletének 23 °C-ra történő csökkentése pedig akár 50%-os energiamegtakarítást is eredményezhet mosogatáskor.

 

 

 

 

[1] https://www2.deloitte.com/us/en/pages/consumer-business/articles/consumer-products-industry-outlook.html

A bejegyzés trackback címe:

https://sheabouteverything.blog.hu/api/trackback/id/tr5118265625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


Címkék

#KEDVEZMÉNYES VÁSÁRLÁS KUPONKÓDDAL (4) #skulladay (13) 4711 (1) abramovitch (1) AcquadiParma (1) aden (1) adora (1) Aëla Labbét (1) ajándékcsomag (2) akoma (1) albertooliveira (1) alexander mcqueen (2) aliceauaa (1) alison scarpulla (1) alkmie (1) állatvédelem (4) altnőder emese (1) anandam (1) andaluzina (2) andykehoe (1) angel muse (1) angerer (1) annabel de vetten (1) annie leibovitz (2) anny (2) answear (9) anton corbijn (1) apavita (1) apivita (6) arcápolás (10) architect (1) ariel (2) armani (1) army (3) aromax (14) arpad slancik (1) arthur tress (1) astor (8) Astor (1) ásványbörze (2) avon (87) avoncollections (1) az év természetfotósa (2) babakészítés (4) balea (3) banksy (1) bariesun (1) barnys (2) bart hess (1) battila (1) bbkrem.hu (1) beautyofjoseon (1) benergo (1) ben hopper (1) Berlin (1) betty baker (1) between (1) biano (1) bibian blue (2) biobaza (3) bioderma (15) biooil (1) biopont (7) birimagdi (1) bíró roland (1) blackmilk (1) black nail cabaret (7) bnc (1) body shop (1) bombcosmetics (4) bonprix (1) bőrápolás (203) bottegaverde (2) bourjois (6) bükfürdő (1) by blondie (5) by emke (6) by esc (2) by haren kayez (1) by nina (19) by oriza (918) carine peynaud (1) carven (1) catrice (5) ccc (2) cerave (1) cetaphil (1) ceva (1) chanel (3) chefgomba (16) chen man (1) christophe kutner (1) cipoplaza (1) clarins (9) claudia schiffer (1) cnd (2) CND (3) codie young (1) concept art (2) coolvision (1) corvina (1) cos (1) cosibella (9) cosplay (9) cosrx (1) créemorganics (1) csepel (1) csomagolás (1) curaprox (1) danubiushotels (1) dan hillier (1) darkravenasylum (2) deichmann (1) dekor (2) del toro (1) demobaza (1) dermacol (1) dermalogica (1) dermedic (4) dewayne flowers (1) diamondfogfehérítés (1) dior (3) disturbia (7) divat (183) diy (27) dm (4) dofka zsuzsanna (1) dolce&gabbana (2) dollskill (1) doridea (3) douglas (10) drk (2) drkxcsepel (1) dropofnature (1) dr organic (8) dulux (2) egészség (6) ekcéma (1) ékszer (14) életmód (3) ellen rogers (1) emilythestrange (1) emporium (1) engelsrufer (1) English content (5) erborian (1) erevos aether (1) erica berkowitz (2) eric lacombe (1) essence (6) esteelauder (1) estelle thild (1) eszem (1) eszemiszom (65) evelinecosmetics (1) fa (1) fabio magalhaes (1) facosmetics (1) fandrpartner (1) fantich young (1) fashion (147) fashionwatch (4) fekete (50) feketezaj (2) felco (1) fenntarthatóság (1) fétis (2) FF (7) film (5) florasense (1) fogápolás (4) foreo (22) fosoo (1) fotográfia (96) frudia (1) Fuco Ueda (1) fumax (2) fürdőbomba (1) galliano (1) game of the thrones (2) garbage art (1) gardenexpo (1) gareth pugh (1) garnier (1) gaultier (1) gelareh (2) gervida (1) ginorossi (1) givenchy (1) Gregory Raymond Halili (1) guerlain (4) guy denning (1) gyerekrajz (1) gymbeam (2) gypsywarrior (1) h2x (1) haj (3) hajápolás (15) hakuchi (1) halloween (18) Hanne van der Woude (1) hashtag london (5) headandshoulders (2) hector rene (1) heidi klum (1) helia-d (2) hellosmoothie (1) hello kitty (1) heti etsy (8) himalaya (1) hímzés (5) Hirotoshi Ito (1) hm (13) hmbeauty (1) holikaholika (1) hush hush (4) iillat (1) ike (1) ikea (1) ilcsi (1) illóolaj (11) ilse moore (1) imageskincare (13) institutoespanol (1) interjú (15) isad (1) isadora (26) Ishibashi Yui (1) jacsó balázs (1) japán szekció (28) jar (1) jason freeny (1) játék (16) jimjams (1) jimmy nelson (1) joe black (1) john kenn mortensen (1) joshua hoffine (1) Juha Arvid Helminen (1) julien martinez (1) kalis (1) kalligráfia (2) kamedis (2) karácsony (5) karbonoir (1) karcos (1) Katarzyna Konieczka (1) kate moss (1) katonadolog (8) KatVonD (4) katy perry (1) kazuhiro hori (1) kenzo (1) képzőművészet (102) kert (23) kevecosmetics (1) kézápolás (3) khamitova (1) kiállítás (31) kidexpo (1) killstar (5) klecksography (2) klekszográfia (1) kneipp (1) kollagén (1) koncept (1) kónyamelinda (1) könyvajánló (29) koreaiszépségápolás (3) körömfestés (12) koromgyerek (1) kreinbacher (1) kristenhair (2) kristmort (1) kris kuksi (1) lábápolás (1) lady gaga (5) LAGirl (1) lakasparfum (1) lakberendezés (17) lancaster (3) langhaarmadchen (1) last rites gallery (3) la beau macabre (1) lebanon hanover (1) lego (2) lenor (3) lepetitmarseillais (1) le beau macabre (4) liam sparkes (1) lierac (1) lillafufavi (1) lionel messi (1) lip service (1) loreal (2) lostandfound (5) louise thomas (1) lovecraft (1) lucja lange (2) luke chueh (1) lush (62) MAC (34) macabre gadgets (1) madárhatározó (1) madeline pool (1) magyarmadártaniegyesület (1) magyar méz manufaktúra (2) mahlimae (1) make (1) make up (79) malgorzata dudek (1) mango (1) manicpanic (2) manna (5) Marcin Tyszka (2) marionnaud (8) márkusdóra (1) mars (1) maszk (1) maurizio di iorio (1) mavex (1) maxfactor (7) maybelline (1) mccormack (1) medicine (2) messelia (1) méz (3) michaelkors (1) michael hutter (1) mikrobiom (1) mimö (1) miss sporty (2) mixa (1) mondocon (7) monstror (1) moschino (1) mr finch (1) mugler (1) myrna moonstruck (1) nagash (3) nailympia (1) napozás (13) narcisorodriguez (1) natúrkozmetikum (7) naturol (1) neogence (1) nespresso (15) nestlé (1) neutrogena (2) new yorker (3) nick cave (2) nina röder (1) nine inch nails (1) nivea (1) noahscalin (2) notino (7) novák tünde (5) nubu (1) nuit (3) nuxe (4) nyereményjáték (4) Oleg Oprisco (1) olvass! (31) opi (1) organicforce (1) oriflame (1) ORMEDIC (1) palmers (1) palmolive (1) pandanutrition (1) parfüm (34) parkkiadó (1) paul booth (1) paweltotoroadamiec (1) pedigree (4) Pentti Sammallahti (1) petmedbydrkelen (1) philip riches (1) phyto (1) pibu (1) pigmentfoltok (1) pipere gönc (660) police (2) polifarbe (2) primacbd (1) procter&gamble (11) program (1) prom (2) promóció (313) pszichológia (4) queenofdarkness (2) recept (23) redchocholate (1) revalid (1) revitalash (1) revolution (1) revox (3) revox plex (1) revuele (1) rimmel (7) rimmel neffati (1) rodarte (1) rod luff (1) rossetti (3) rossmann (3) rowenta (1) royalclinics (10) s.oliver (1) sajtóközlemény (1) sally hansen (8) sándor nagy tünde (1) sandro miller (1) sanne de wilde (1) sante (1) santiago caruso (1) sarah wright (1) schüssler (1) secretkey (1) semmi különös (83) seth casteel (2) shea (1) shigeru joshida (1) shiseido (6) simon zsófi (1) sisley (1) sistersoftheblackmoon (1) skagen (1) skechers (1) skintra (3) skulladay (5) smink (14) sonya flu (1) sothys (2) sovrin (1) stacey baker (1) stargazer (1) star wars (6) steven klein (1) stop ttip (1) street art (4) street commando (1) szappanvarazs (1) szemkörnyékápolás (3) szépségápolás (14) szobrászat (1) szuharevszki (1) szürrealizmus (1) takácsmáté (1) tangleteezer (1) természet (2) természetfotó (2) terredhermes (1) teszt (27) tetoválás (15) thesolution (1) the filigree (1) thisisredy (1) thomasdevaux (1) thombrowne (2) tom ford (1) torvenius (1) trendhim (1) trndprojekt (1) uriage (8) utazás (2) vagheggi (2) valentino (1) Valeria Chorozidi (2) varga herbal (1) veet (1) vegán (1) verawang (1) veres máté (1) versace (1) vinylux (1) virágbéke (3) vizuál&kult (10) vizuál kult (281) walter schels (1) wang (1) waso (1) wave gothic treffen (1) webshop (10) weleda (4) witkin (1) womensecret (1) worldpressphoto (3) yamato (2) yamuna (12) yaya (1) yogitea (1) yonipanties (1) yvesrocher (7) zadig (1) zadig&voltaire (1) zara (1) zawadzki (1) zene (20) zenzero (2) ziaja (5) ZO® SKIN HEALTH (1)

Külső feed

Houston we have a problem

süti beállítások módosítása