Az Always Kozák Luca gátfutó olimpikonnal együttműködésben tűzte ki célul, hogy a menstruáció nyíltan a sport része legyen, minden szinten és sportágban, mivel egy kutatás szerint Európában a női sportolók 61%-a tapasztalja a menstruációs szorongást.
A 2024-es párizsi olimpiai játékok hivatalos menstruációs termékeként az Always elkötelezi magát a menstruáció új korszaka mellett, hogy hozzájáruljon a korlátok ledöntéséhez a fiatalabb generációk előtt.
SPORT, TELJESÍTMÉNY ÉS MENZESZ
Az Always büszkén jelentette be "Írd át a szabályokat!" elnevezésű kampányának indulását, amelynek célja, hogy új nagykövetükkel, Kozák Lucával együtt segítsék a menstruációs szorongás kezelését és megszüntetését a sport világában. Az Always és Kozák Luca közös kampányának küldetése, hogy felhívják a figyelmet a menstruáció sportteljesítményre gyakorolt hatására és nyíltan beszéljenek erről a témáról annak érdekében, hogy a menstruáció minden sportágban és minden szinten a sport természetes részévé váljon.
ÚJ KORSZAK A MENSTRUÁCIÓBAN
A piacvezető Always menstruációs termékmárka megbízásából végzett friss kutatásból kiderül, hogy a női sportolók 61 %-a tapasztalja a menstruációs szorongást, ami hátráltatja teljesítményüket. 71 %-uk szerint a sportipar továbbra sem vesz tudomást a menstruációról, ami azt mutatja, hogy a témával kapcsolatos nyíltabb beszélgetések ellenére még mindig sok a tennivaló a női sportolók támogatása érdekében. A márka elindította "Írd át a szabályokat!" elnevezésű kampányát, hogy egy olyan új korszakot kezdeményezzen, amelyben a sportközösségekben őszintén beszélnek a menstruációról, és elismerik a menstruációs szorongást. Amellett, hogy a márka a téma nyilvános megvitatásával tabukat dönt meg, oktatási csomagokat is szállít a testnevelő tanárok és edzők számára, valamint menstruációs termékeket biztosít az olimpiai faluban és azon kívül is.
„Kétségtelen, hogy a menstruáció a női sportolói lét egészére hatással van. Mint minden nőnek a világon, a menstruációnak hatalmas szerepe van a sportolónők életében is, az edzéstervektől kezdve egészen a versenynapokig. A téma nyílt megbeszélésének támogatásával és a női sportolók fejlesztésében részt vevők menstruációs ismereteinek bővítésével segíthetünk a nőknek abban, hogy kényelmesebben és magabiztosabban érezzék magukat ebben az időszakban. Az Always egy olyan márka, amely már több mint 35 éve bajnoki szerepet vállal ezeknek a korlátoknak a lebontásában, ezért is vagyok büszke nagykövet idén, amikor a női sportolók számára is monumentális eseményre készülünk.” - nyilatkozta Kozák Luca gátfutó olimpikon, P&G Always nagykövet.
Az Always több mint 35 éve, világszerte lányok és nők millióit támogatja a pubertásról és az önbizalomról szóló edukációs programjain keresztül. Termékeket juttat a rászorulóknak, és olyan kezdeményezések révén, mint az Always #LikeAGirl és a #KeepHerPlaying, a társadalmi akadályok lebontásával erősíti önbizalmukat. Most, a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok világszintű partnereként, az Always egy új korszakot indít, amely ösztönzi a menstruációról szóló nyílt beszélgetéseket, oktatja a női sportolókat segítő szakembereket, és biztosítja, hogy a lányok soha ne maradjanak a számukra szükséges menstruációs termékek nélkül.
Az Always új küldetése, hogy a menstruáció minden szinten, minden sportág természetes része legyen, így segítve a női sportolók 61 %-át, akiknek a menstruációs szorongás hátráltatja a teljesítményét.
Abban a városban, ahol több mint 100 évvel ezelőtt az első aranyérmeket osztották ki nőknek, az Always ezt a mérföldkőnek számító sporteseményt arra használja fel, hogy támogassa a lányokat és nőket a legjobb eredmények elérésében. Az Always büszkén jelenti be "Írd át a szabályokat!” elnevezésű kampányának elindítását, amelynek célja a menstruációs szorongás kezelése és megszüntetése a sport világában. Az Always azzal a küldetéssel, hogy a menstruáció nyíltan elismert része legyen minden sportágnak minden szinten, olyan ügyért száll síkra, amely világszerte nők millióit érinti.
A menstruáció minden nő életének alapvető része, beleértve a sportolókat is. A sportvilág azonban gyakran figyelmen kívül hagyja a menstruációval járó fizikai és mentális kihívásokat, ami sokszor menstruációs szorongáshoz és a meg nem értettség érzéséhez vezet. Azzal, hogy úgy teszünk, mintha nem létezne, akaratlanul is hozzájárulunk a sportoló nők menstruációs szorongásához.
MONDJ BÚCSÚT A SZORONGÁSNAK!
A márka megbízásából végzett európai kutatás szerint2
- A női sportolók 61 %-a tapasztal menstruációs szorongást, ami hátráltatja a teljesítményüket.
- A női sportolók 55 %-a érzi magát meg nem értettnek a sportvilágban a menstruáció kapcsán.
- A női sportolók 71 %-a egyetért abban, hogy a menstruációt nem veszik figyelembe a sport világában.
- 5-ből 4 nő (79%) gondolja úgy, hogy több beszélgetésre van szükség a menstruációról annak érdekében, hogy a fiatalabb generációk számára ledöntsük a korlátokat.
Ezért az Always egy új korszakot indít, amelyben figyelembe veszik a menstruációs szorongást, és a megfelelő védelmet nyújtó termékeket még jobban a női sportolók igényeihez igazítják, így biztosítva, hogy mindig a legjobb eredményeket érjék el. Az Always megosztja az olimpiai sportolók valós tapasztalatait, valamint edukációs anyagokat dolgoz ki a testnevelő tanárok és edzők számára, hogy pozitívabb környezetben, nyílt párbeszédet kezdeményezzenek fiatal sportolóikkal.
“Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy egy mérföldkőnek számító sporteseményhez kapcsolódóan mutatjuk meg, hogy a női sportolók valójában hogyan érzik magukat a menstruációjuk kapcsán. Mivel a kutatások szerint 61%-uknál jelentkezik a menstruációs szorongás, reméljük, hogy megoszthatjuk az olimpikonok valós történeteit, és segíthetünk a fiatalabb generációknak, hogy magabiztosabbnak érezzék magukat a sportban és azon túl!” - nyilatkozta Boros Zsófia, a Procter & Gamble női intim termékek közép-európai márkaigazgatója.
Az Always több mint 35 éve, világszerte lányok és nők millióit támogatja a pubertásról és az önbizalomról szóló edukációs programjain keresztül. Termékeket juttat a rászorulóknak, és olyan kezdeményezések révén, mint az Always #LikeAGirl és a #KeepHerPlaying, a társadalmi akadályok lebontásával erősíti önbizalmukat. Most, a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok világszintű partnereként, az Always egy új korszakot indít, amely ösztönzi a menstruációról szóló nyílt beszélgetéseket, oktatja a női sportolókat segítő szakembereket, és biztosítja, hogy a lányok soha ne maradjanak a számukra szükséges menstruációs termékek nélkül.
Írd át a szabályokat! Always.
További információkért látogass el a www.always.com weboldalra.
1Always Female Athletes Research Oct 2023 UK; Sample 1,007 Female Athletes
2Always Female Athletes Research Oct 2023 France & UK; Sample 2,008 Female Athletes
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.