A Nespresso új kampányában bemutatja, hogy a farmerekről és a környezetről való gondoskodás hogyan eredményezhet kiváló minőségű kávét, és hogyan lehet pozitív változások katalizátora.
A “Made with Care” („Törődéssel készül”) kampányvideóban George Clooney művészekkel, farmerekkel, kávémesterekkel, aktivistákkal és más hírességekkel közösen válaszol arra a kérdésre, hogy mit jelent számára a gondoskodás, és hogyan függ össze mindez a kávé szeretetével. A Nespresso ezzel a kezdeményezésével hangsúlyozza az etikus és fenntartható kávétermelés fontosságát, ami a vállalat teljes értékláncát áthatja.
A Clooney által fémjelzett “Made with Care” kampány életre kelti a Nespresso alapfilozófiáját, mely szerint a kiváló minőségű kávé nem csak egy műalkotás, hanem a pozitív változások katalizátora is egyben, mert a termelési folyamat minden részletére kiterjed a környezetről és a közösségekről való gondoskodás. Erről szól a kampány kisfilmje is, melyben különböző területekről érkező véleményvezérek vallanak személyes és szakmai aspektusokból a különleges kávéélmény és a törődés fontosságáról.
Ez a szemlélet a Nespresso értékláncának minden elemébe beépült: a legjobb minőségű kávészemek kiválasztására, illetve a farmerek életminőségének javítására és a környezet védelmére kidolgozott Nespresso AAA Sustainable Quality™ (Fenntartható Minőség) Programtól kezdve egészen a veszélyeztetett kávéfajták és termelőközösségek új életre keltésén dolgozó Reviving Origins programig. Ugyanez az elkötelezett gondoskodás ösztönzi a vállalatot arra is, hogy 2022-ben minden csésze Nespresso kávét karbonsemlegessé tegyen.
A “Made with Care” kampány a Nespresso és a Nespresso Fenntarthatósági Tanácsadó Testületének (NSAB) tagjaként dolgozó George Clooney által vallott értékek összhangjára is rámutat, miközben láthatjuk, hogy egy márkanagykövet szerepe hogyan fejlődhet tovább egy összességében még jelentőségteljesebb dologgá.
„A Nespresso-ban és bennem mindig is közös volt a szenvedély a fenntarthatóság és a farmerek jóléte iránt. És ha az utóbbi év bármit is megmutatott, akkor azt, hogy a törődés kulcsfontosságú a közösségek jóléte és ellenállóképessége szempontjából. Ezért kiváltságosnak érzem magam, hogy a „Made with care” mozgalomban olyan emberek mellett állhatok, akikkel ugyanazokat az értékeket valljuk - aktivistáktól kezdve hírességekig, az általam valaha ismert leginkább elkötelezett kávétermelőkig és kávészakértőkig. Mindannyian hiszünk a tisztességes és fenntartható kávétermelés eszméjében, amellyel a következő generációk számára is biztosíthatjuk a jó kávé élvezetét.” - foglalta össze Clooney márkanagykövetként a küldetését.
A videóban több olyan személyiség is megjelenik, akik szenvedélyesen kiállnak a nemek közti egyenlőség és más fontos társadalmi problémák megoldása mellett. Az elfogadásnak olyan közismert szószólói álltak a kampány mögé, mint a kolumbiai divattervező Johanna Ortiz, a ruandai-francia színésznő és jótékonysági aktivista Sonia Rolland vagy a szudáni-amerikai költő-aktivista Emi Mahmoud. A videóban megszólal továbbá Dr. Nyagoy Nyong’o, a Fairtrade International globális vezérigazgatója, Tristan Lecomte, a PUR Projet alapítója, valamint agronómusok és kávéművészek is.
A kiváló minőségű kávé megalkotásában rejlő művészet elismerése alapvető fontosságú a Nespresso számára. Ezért is tart kapcsolatot a márka a világ legtehetségesebb művészeivel és szakembereivel, akik tehetségüket mások megsegítésére fordítják, mint például Mark Chao színésszel és Renaud Capuçon francia hegedűművésszel. A “Made with Care” kampányindító filmben szerepel az ismert, olasz digitális vállalkozó Chiara Ferragni is, aki a minőségi kávék és a Nespresso örök szerelmese. Nagyívű adománygyűjtő tevékenysége, formabontó elképzelései és a nők érvényesülésének aktív támogatása ugyanúgy áthatják munkáját, mint a Nespresso szemléletét, így Chiara tökéletesen beleillik a törődésről hasonlóan gondolkodók társaságába.
„Az elmúlt évben minden eddiginél erősebb meggyőződésemmé vált, hogy az igazi gondoskodás azt jelenti, hogy minden tőlünk telhetőt megteszünk közösségünk támogatása érdekében. Mert együtt erősebbek vagyunk. Mindig is tiszteltem a Nespresso-t a méltányos és fenntartható beszerzés melletti elkötelezettségéért, és büszke vagyok arra, hogy elkezdtünk együttműködni egy ilyen fontos kezdeményezésben, és izgatottan várom mit hoz még a jövő” - mondta Ferragni.
Magyarországon a legújabb Nespresso kampány a digitális médiában és a közösségi oldalakon, valamint a márka weboldalán lesz látható. Látogass el a Nespresso weboldalára, és nézze meg a kampányindító filmet, amelyben a kávétermelők saját szavaikkal mesélik el történetüket.
A Nestlé Nespresso SA
A Nestlé Nespresso SA úttörő és iránymutató tevékenységet végez a legkiválóbb minőségű adagolt kávék piacán. A vállalat az "AAA Sustainable Quality” programon keresztül, 15 országban több mint 110 000 kávétermelő farmerrel dolgozik együtt azért, hogy fenntarthatósággal kapcsolatos gyakorlatokat vezessenek be a farmokon és a környező területeken egyaránt. A 'Rainforest Alliance' nonprofit szervezettel 2003-ban közösen indított program, melyhez később a Fairtrade International is csatlakozott, segít abban, hogy a betakarítás minőségét és a hozamot javítsák, folyamatosan biztosítsák a fenntartható forrásból származó magas minőségű kávékínálatot, valamint segítsék a farmerek és közösségük megélhetését. A lausanne-i (Svájc) székhelyű Nespresso 82 országban van jelen, és több mint 13 900 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat globális kiskereskedelmi hálózata 2020-ban 816 Boutique-ból állt. További információk: www.nestle-nespresso.com, www.nespresso.com.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.