Új fejlesztések a P&G-től: mosókapszula mostantól papírdobozban és szilárd sampon!
Ariel mosókapszulák papírdobozban
A Procter&Gamble legújabb fejlesztése, az Ariel mosókapszulák új ECOCLIC® kartondoboza egy áttörő csomagolási innováció, amely teljes mértékben újrahasznosítható, FSC tanúsítvánnyal rendelkezik, és minimum 70%-ban újrahasznosított rostokat tartalmaz. A kartondobozos Ariel PODS 2022 szeptemberétől elérhető a magyarországi boltok polcain is.
„Az új ECOCLIC® kartondoboz bevezetésével 6500 tonna műanyagot takarítunk meg évente Európában. – mondta Gabriel Makki, a vállalat Közép-Európai értékesítési igazgatója. – A csomagoláson túl tudjuk, hogy a mosás szénlábnyomának közel 60%-a felhasználói fázisból származik, főként a víz melegítéséből. A COOLCLEANTM technológiával ellátott Ariel PODS kapszulák új formulája kiemelkedő teljesítményt nyújt hidegebb mosáskor is, a csökkentett hőmérsékleten történő mosással pedig kevesebb áramot fogyasztunk, ami nemcsak alacsonyabb karbonlábnyomot jelent, de kisebb a villanyszámlát is.”
Az A.I.S.E. (International Association for Soaps, Detergents and Maintenance Products) legutóbbi európai felmérése[1] alapján a háztartások átlagos mosási hőmérséklete 42,4 °C, és a mosásoknak kevesebb, mint egyharmadát (28%-át) végzik 30 °C alatt, ezért a P&G kiemelt küldetése, hogy ezen szokásokon változtasson, és a hidegmosás használatára ösztönözze a fogyasztókat.
A doboz tervezése során a vállalat fogyatékkal élő fogyasztókkal is együttműködött, és két új funkciót épített be a csomagolásba. A doboz tetején tapintható logó található, a NaviLens QR-kód pedig a telefonos alkalmazás segítségével a termék hangos leírását olvassa be, így a látássérültek tájékoztatásához nyújt segítséget.
Kérsz egy szelet sampont?
A P&G Beauty friss felmérése szerint a fogyasztók 75%-a szeretne több újrahasznosított anyagból készült csomagolású szépségápolási terméket vásárolni, 65%-uk pedig próbál teljesen műanyagmentes csomagolást választani[2]. A vásárlói igényeket figyelembe véve a vállalat idén nyáron papíralapú csomagolású szilárd sampont dobott piacra hajápolási márkáin.
A júniusi Reuters Responsible Business Summiton bemutatott új Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences és Aussie termékek két 250 ml-es folyadékpalacknak megfelelő mennyiségű szilárd sampont és kondicionálót kínálnak, amelyek újrahasznosítható, FSC-tanúsítvánnyal rendelkező papírcsomagolásban kaphatók.
Az újrahasznosított műanyag növekvő újrafelhasználásával, az alumínium utántöltő csomagolási rendszerrel, valamint a most bevezetett szilárd hajápolók piacra kerülésével a vállalat tovább csökkenti a szűz műanyagok felhasználását, 2021 óta 50%-kal kevesebbet használt fel, ez 300 millió szűz műanyag palacknak felel meg, 2030-ig pedig célul tűzte ki, hogy 100%-ban újrahasznosítható vagy újrafelhasználható csomagolást kínál.
[1] https://www.aise.eu/our-activities/information-to-end-users/consumer-research.aspx
[2] A P&G Beauty felmérésében 11 ország összesen 24 000 különböző korú és nemű fogyasztója vett részt (Brazília, Kanada, Chile, Kína, Franciaország, Németország, Olaszország, Japán, Mexikó, Spanyolország, Egyesült Királyság)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.