sheabouteverything

† főleg, ami fekete †

Miért csökkennek a termékméretek?

Nem mindig az infláció az oka… Az elmúlt években a vásárlók észrevehettek valamit néhány kedvenc terméküknél, például a Pampers pelenkáknál vagy az Always női higiéniai termékeknél: egyre kisebbek lettek. gillette.jpg

 

Ez a méretcsökkenés ugyanakkor nem jelent minőségbeli változást, a kisebb termékek ugyanolyan hatékonyak, mint elődeik. Az átalakulás fontos része a P&G szélesebb körű stratégiájának, amellyel a környezeti és fogyasztói fenntarthatóság sürgető kérdését kívánja kezelni. A folyamatos fejlesztések következtében kisebbé vált termékek ugyanis nemcsak az egy termékre felhasznált anyagmennyiséget csökkentik, hanem kisebb csomagolást, ezáltal kevesebb hulladékot és alacsonyabb szállítási költséget eredményeznek, csökkentve a termékek gyártásából és használatából eredő ökológiai lábnyomot.

A bolygó jövőjével kapcsolatos aggodalom fontos tényező a vásárlási döntésekben, a PwC felmérése[1] alapján a fogyasztóknak fontos a fenntarthatóság, és ezt a pénztárcájukkal is alátámasztják. Tízből nyolc vásárló azt mondta, hogy akár 5%-kal többet fizetne a fenntartható módon előállított termékekért. Emellett a minőség és a hatékonyság szintén kritikus fontosságú, számos területen, például az egészségügy és technológia terén a fogyasztók kevésbé hajlandóak kompromisszumot kötni az általuk vásárolt termékek színvonalával kapcsolatban.

 always.JPG

A P&G 13 innovációs központjának mérnökei és tudósai folyamatosan azon dolgoznak, hogy az általuk fejlesztett termékek kompromisszumok nélkül egyesítsék a megbízható teljesítményt, a kényelmes használatot és a bolygó iránti törődést.

 

"Termékeink méretének csökkentése nem jelenti a hatékonyságuk csökkenését. Évente kétmilliárd dollárt költünk innovációra, és azon dolgozunk, hogy ugyanazt a teljesítményt fenntarthatóbb módon kínáljuk" – mondta Krubl Yvette, a P&G kommunikációs vezetője. – A legmodernebb technológiát használjuk, hogy márkáink minősége és hatékonysága változatlan maradjon amellett, hogy tevékenységünk és termékeink a lehető legkisebb mértékben terheljék a környezetet.”

KEVESEBB CSOMAGOLÓANYAG, KEVESEBB HULLADÉK

 

A termékméret csökkenése a logisztikában is jelentős változásokat eredményez. A kisebb méret kevesebb csomagolóanyagot igényel, ez kevesebb hulladékkal jár, emellett egy szállítmány több terméket képes kezelni. Ez az optimalizálás pedig kevesebb járművet eredményez az utakon, a vízen és a levegőben, ami jelentősen csökkenti az áruszállítással járó szén-dioxid-kibocsátást.

 

CÉL AZ ÚJRAFELHASZNÁLHATÓSÁG

 

A vállalat termékei a magyar otthonok 90 százalékában megtalálhatóak, és néhány éven belül minden termék csomagolása 100 százalékban újrahasznosítható vagy újrafelhasználható lesz. Már idén minden Lenor termék csomagolása kizárólag a fogyasztás utáni újrahasznosított műanyagból (PCR) készül, és teljes mértékben újrahasznosítható. A P&G azonban nem áll meg a műanyagok használatának optimalizálásánál, hanem alternatív nyersanyagok felé is fordul a csomagolásainak gyártása során. A hazánkban is nemrég bevezetett Ariel mosókapszulák csomagolása 70 százalékban újrahasznosított kartonból készül, és FSC tanusítvánnyal rendelkezik. A teljes termékpaletta csomagolásának műanyagról papírra való cseréje csak Európában évente 6500 tonna műanyagot takarít meg.

 

KEVESEBB MŰANYAG

 

Műanyagról papírcsomagolásra váltottak a Gillette és Venus márkák is, de a vállalat jelentős előrelépést tett a folyékony termékeik flakonjának összetételét illetően is. Egy forradalmi technológiának köszönhetően a Head & Shoulders Bare termékek flakonja a korábbiakhoz képest 45%-kal kevesebb műanyagból készül, kiürülést követően pedig könnyedén feltekerhető. Az Always Cotton Protection új csomagolásában használt papír fenntartható alternatívája a műanyagnak, mivel teljes mértékben újrahasznosítható és fenntartható módon előállított megújuló anyagokból készül.

A vállalat csomagolástechnológiai innovációi az iparág többi szereplője számára is követendő példát állítanak, amit az is bizonyít, hogy ezeket a fejlesztéseket nem védetik le, így azok szabadon használhatók a többi piaci szereplő számára. A fenntarthatóbb csomagolásra való törekvések így a teljes szektort egy környezettudatosabb jövő felé terelik.ariel.png

[1] https://www.pwc.com/gx/en/industries/consumer-markets/consumer-insights-survey.html

A bejegyzés trackback címe:

https://sheabouteverything.blog.hu/api/trackback/id/tr5418390975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


Címkék

#KEDVEZMÉNYES VÁSÁRLÁS KUPONKÓDDAL (4) #skulladay (13) 4711 (1) abramovitch (1) AcquadiParma (1) aden (1) adora (1) Aëla Labbét (1) ajándékcsomag (2) akoma (1) albertooliveira (1) alexander mcqueen (2) aliceauaa (1) alison scarpulla (1) alkmie (1) állatvédelem (4) altnőder emese (1) anandam (1) andaluzina (2) andykehoe (1) angel muse (1) angerer (1) annabel de vetten (1) annie leibovitz (2) anny (2) answear (9) anton corbijn (1) apavita (1) apivita (6) arcápolás (10) architect (1) ariel (2) armani (1) army (3) aromax (14) arpad slancik (1) arthur tress (1) Astor (1) astor (8) ásványbörze (2) avon (87) avoncollections (1) az év természetfotósa (2) babakészítés (4) balea (3) banksy (1) bariesun (1) barnys (2) bart hess (1) battila (1) bbkrem.hu (1) beautyofjoseon (1) benergo (1) ben hopper (1) Berlin (1) betty baker (1) between (1) biano (1) bibian blue (2) biobaza (3) bioderma (15) biooil (1) biopont (7) birimagdi (1) bíró roland (1) blackmilk (1) black nail cabaret (7) bnc (1) body shop (1) bombcosmetics (4) bonprix (1) bőrápolás (204) bottegaverde (2) bourjois (6) bükfürdő (1) by blondie (5) by emke (6) by esc (2) by haren kayez (1) by nina (19) by oriza (918) carine peynaud (1) carven (1) catrice (5) ccc (2) cerave (1) cetaphil (1) ceva (1) chanel (3) chefgomba (16) chen man (1) christophe kutner (1) cipoplaza (1) clarins (9) claudia schiffer (1) cnd (2) CND (3) codie young (1) concept art (2) coolvision (1) corvina (1) cos (1) cosibella (9) cosplay (9) cosrx (1) créemorganics (1) csepel (1) csomagolás (1) curaprox (1) danubiushotels (1) dan hillier (1) darkravenasylum (2) deichmann (1) dekor (2) del toro (1) demobaza (1) dermacol (1) dermalogica (1) dermedic (4) dewayne flowers (1) diamondfogfehérítés (1) dior (3) disturbia (7) divat (183) diy (27) dm (4) dofka zsuzsanna (1) dolce&gabbana (2) dollskill (1) doridea (3) douglas (10) drk (2) drkxcsepel (1) dropofnature (1) dr organic (8) dulux (2) egészség (7) ekcéma (1) ékszer (14) életmód (4) ellen rogers (1) emilythestrange (1) emporium (1) engelsrufer (1) English content (5) erborian (1) erevos aether (1) erica berkowitz (2) eric lacombe (1) essence (6) esteelauder (1) estelle thild (1) eszem (1) eszemiszom (66) evelinecosmetics (1) fa (1) fabio magalhaes (1) facosmetics (1) fandrpartner (1) fantich young (1) fashion (147) fashionwatch (4) fekete (50) feketezaj (2) felco (1) fenntarthatóság (1) fétis (2) FF (7) film (5) florasense (1) fogápolás (4) foreo (22) fosoo (1) fotográfia (96) frudia (1) Fuco Ueda (1) fumax (2) fürdőbomba (1) galliano (1) game of the thrones (2) garbage art (1) gardenexpo (1) gareth pugh (1) garnier (1) gaultier (1) gelareh (2) gervida (1) ginorossi (1) givenchy (1) Gregory Raymond Halili (1) guerlain (4) guy denning (1) gyerekrajz (1) gymbeam (2) gypsywarrior (1) h2x (1) haj (3) hajápolás (15) hakuchi (1) halloween (18) Hanne van der Woude (1) hashtag london (5) headandshoulders (2) hector rene (1) heidi klum (1) helia-d (2) hellosmoothie (1) hello kitty (1) heti etsy (8) himalaya (1) hímzés (5) Hirotoshi Ito (1) hm (13) hmbeauty (1) holikaholika (1) hush hush (5) iillat (1) ike (1) ikea (1) ilcsi (1) illóolaj (11) ilse moore (1) imageskincare (14) institutoespanol (1) interjú (15) isad (1) isadora (26) Ishibashi Yui (1) jacsó balázs (1) japán szekció (28) jar (1) jason freeny (1) játék (16) jimjams (1) jimmy nelson (1) joe black (1) john kenn mortensen (1) joshua hoffine (1) Juha Arvid Helminen (1) julien martinez (1) kalis (1) kalligráfia (2) kamedis (2) karácsony (5) karbonoir (1) karcos (1) Katarzyna Konieczka (1) kate moss (1) katonadolog (8) KatVonD (4) katy perry (1) kazuhiro hori (1) kenzo (1) képzőművészet (102) kert (23) kevecosmetics (2) kézápolás (3) khamitova (1) kiállítás (31) kidexpo (1) killstar (5) klecksography (2) klekszográfia (1) kneipp (1) kollagén (1) koncept (1) kónyamelinda (1) könyvajánló (29) koreaiszépségápolás (3) körömfestés (12) koromgyerek (1) kreinbacher (1) kristenhair (2) kristmort (1) kris kuksi (1) lábápolás (1) lady gaga (5) LAGirl (1) lakasparfum (1) lakberendezés (17) lancaster (3) langhaarmadchen (1) last rites gallery (3) la beau macabre (1) lebanon hanover (1) lego (2) lenor (3) lepetitmarseillais (1) le beau macabre (4) liam sparkes (1) lierac (1) lillafufavi (1) lionel messi (1) lip service (1) loreal (2) lostandfound (5) louise thomas (1) lovecraft (1) lucja lange (2) luke chueh (1) lush (62) MAC (34) macabre gadgets (1) madárhatározó (1) madeline pool (1) magyarmadártaniegyesület (1) magyar méz manufaktúra (2) mahlimae (1) make (1) make up (79) malgorzata dudek (1) mango (1) manicpanic (2) manna (5) Marcin Tyszka (2) marionnaud (8) márkusdóra (1) mars (1) maszk (1) maurizio di iorio (1) mavex (1) maxfactor (7) maybelline (1) mccormack (1) medicine (2) messelia (1) méz (3) michaelkors (1) michael hutter (1) mikrobiom (1) mimö (1) miss sporty (2) mixa (1) mondocon (7) monstror (1) moschino (1) mr finch (1) mugler (1) myrna moonstruck (1) nagash (3) nailympia (1) napozás (14) narcisorodriguez (1) natúrkozmetikum (7) naturol (1) neogence (1) nespresso (15) nestlé (1) neutrogena (2) new yorker (3) nick cave (2) nina röder (1) nine inch nails (1) nivea (1) noahscalin (2) notino (7) novák tünde (5) nubu (1) nuit (3) nuxe (4) nyereményjáték (4) Oleg Oprisco (1) olvass! (31) opi (1) organicforce (1) oriflame (1) ORMEDIC (1) palmers (1) palmolive (1) pandanutrition (1) parfüm (34) parkkiadó (1) paul booth (1) paweltotoroadamiec (1) pedigree (4) Pentti Sammallahti (1) petmedbydrkelen (1) philip riches (1) phyto (1) pibu (1) pigmentfoltok (1) pipere gönc (662) police (2) polifarbe (2) primacbd (1) procter&gamble (11) program (1) prom (2) promóció (316) pszichológia (4) queenofdarkness (2) recept (23) redchocholate (1) revalid (1) revitalash (1) revolution (1) revox (3) revox plex (1) revuele (1) rimmel (7) rimmel neffati (1) rodarte (1) rod luff (1) rossetti (3) rossmann (3) rowenta (1) royalclinics (10) s.oliver (1) sajtóközlemény (1) sally hansen (8) sándor nagy tünde (1) sandro miller (1) sanne de wilde (1) sante (1) santiago caruso (1) sarah wright (1) schüssler (1) secretkey (1) semmi különös (83) seth casteel (2) shea (1) shigeru joshida (1) shiseido (6) simon zsófi (1) sisley (1) sistersoftheblackmoon (1) skagen (1) skechers (1) skintra (3) skulladay (5) smink (14) sonya flu (1) sothys (2) sovrin (1) stacey baker (1) stargazer (1) star wars (6) steven klein (1) stop ttip (1) street art (4) street commando (1) szappanvarazs (1) szemkörnyékápolás (3) szépségápolás (14) szobrászat (1) szuharevszki (1) szürrealizmus (1) takácsmáté (1) tangleteezer (1) természet (2) természetfotó (2) terredhermes (1) teszt (27) tetoválás (15) thesolution (1) the filigree (1) thisisredy (1) thomasdevaux (1) thombrowne (2) tom ford (1) torvenius (1) trendhim (1) trndprojekt (1) uriage (8) utazás (2) vagheggi (2) valentino (1) Valeria Chorozidi (2) varga herbal (1) veet (1) vegán (1) verawang (1) veres máté (1) versace (1) vinylux (1) virágbéke (3) vizuál&kult (10) vizuál kult (281) walter schels (1) wang (1) waso (1) wave gothic treffen (1) webshop (10) weleda (4) witkin (1) womensecret (1) worldpressphoto (3) yamato (2) yamuna (12) yaya (1) yogitea (1) yonipanties (1) yvesrocher (7) zadig (1) zadig&voltaire (1) zara (1) zawadzki (1) zene (20) zenzero (2) ziaja (5) ZO® SKIN HEALTH (1)

Külső feed

Houston we have a problem

süti beállítások módosítása